Mașina perfectă pentru Londra
Este ca și cum E-Type ar fi fost construit pentru Londra. Suspensia lor este superbă; nu le pasă deloc de denivelările de pe drum. Au o gardă la sol bună. Sunt înguste. Motorul se comportă.
O bijuterie rară
Deci, este o mașină prietenoasă pentru călătoriile locale zilnice, precum și pentru călătoriile lungi speciale. Dar este și prețioasă. Acesta este numărul șasiului 860015; prefixul 86 indică coupe-urile cu volan pe dreapta, așa că acesta este al 15-lea dintre ele. Primele câteva luni de producție E-Type au fost rezervate pentru export. Această mașină a părăsit fabrica Jaguar din Coventry la 27 octombrie 1961, pentru a deveni mașina de la Scottish Motor Show.
O apariție remarcabilă
„Am cumpărat-o pentru culoare,” spune Gordon. „Da, este o mașină timpurie, ceea ce a fost important pentru mine. Dar este singurul E-Type fix cu această culoare din 1961. Cu interiorul albastru și tabloul de aluminiu…” el se oprește, pierdut în perfecțiunea schemei.
A apărut la, și uneori a câștigat premii la, mai multe spectacole de înaltă clasă: Salon Prive la Palatul Blenheim, Concursul de Eleganță de la Hampton Court, Concursul de la Londra de la Compania de Artilerie Onorabilă.
Legendara mașină Jaguar E-Type
Mașina Jaguar E-Type este una dintre cele mai legendare mașini din istorie. Proprietarul său, Gordon, nu o ține într-o suspensie criogenică, ci o folosește cu adevărat. A condus 5.000 de mile cu acest E-Type și 35.000 cu un altul, inclusiv într-un raliu de 10 zile cu fiica sa de atunci, care avea nouă ani și naviga.
Confort și Fiabilitate
E-Type-urile se conduc minunat. Dacă sunt întreținute și conduse regulat, sunt fiabile. Este o mașină incredibil de confortabilă de condus… recunosc că am cinci picioare și trei inci.
Detalii Tehnice
Cabina plată a primelor modele E-Type marchează primele 500 de mașini. Primele modele au, de asemenea, fante de capotă sudate. Motorul de 3,8 litri nu a fost extins la cel de 4,2 litri până în 1964. În curând după schimbarea motorului, cutia de viteze Moss, care nu avea sincronizare pe prima treaptă, a fost înlocuită cu o unitate Jaguar complet sincronizată.
Istoria Mașinii
Gordon a urmărit aproape întreaga istorie deținerii șasiului 860015. După apariția la salonul auto, a trecut rapid, ca o proprietate fierbinte, prin doi comercianți auto până când a ajuns la primul proprietar înregistrat, Nick Moor, în noiembrie 1961.
Restaurare și Apreciere
În 2013, experții britanici Jaguar de la CMC au găsit mașina și, în anul următor, au cumpărat-o de la doamna Johnstone. CMC a trecut printr-o restaurare de 3.000 de ore, readucând-o la culoarea gri perlat originală.
Utilizare și Apreciere
Mașina are nevoie de întreținere pentru că este condusă. „Trebuie să le folosești. Este singura modalitate. Și există o mare apreciere. Oamenii iubesc cum arată. Vin și îți vorbesc într-un mod prietenos, multe semne de aprobare și saluturi. Le face pe oameni fericiți.”
Passion for Classic Cars
El nu mai are o mașină modernă. Toate imperativele sale personale îl îndreptau către un sedan Jaguar Mk2 ușor modernizat ca mașină de familie. De asemenea, el concurează cu un XK140, punându-l odată pe pole position la Goodwood Revival.
De aceea, el nu își ține mai multe mașini clasice într-o facilitate mare la mile distanță de casa sa din Londra. Ele sunt ascunse în „lock-ups”, termenul britanic pentru garaje pentru o singură mașină, răspândite pe străzile din apropiere. De fapt, s-a aflat că a cumpărat o casă doar pentru garajul său, a instalat o mașină, apoi a pus casa însăși în chirie. „Este pentru a putea folosi mașinile în mod regulat.”
Plecam din nou, urmând Drumul Inelar interior al Londrei, Regent’s Park și Primrose Hill. „Este doar o senzație atât de frumoasă să fii într-o operă de artă, dar să o poți conduce în loc să o privești doar.”