Urciunea bruscă a ploii la 1h46m rămase în Sahlen’s Six Hours of the Glen a trimis mai multe mașini în afara pistei, provocând un drapel galben lung care s-a transformat în roșu pe măsură ce apa a copleșit circuitul și s-a raportat fulgere în zonă. Ceasul încă ticăie, iar soarele a început să-și facă apariția cu 1h5m rămase.
„Nu puteai vedea nimic, și apoi puteai vedea tot nimic”, a râs Ricky Taylor în timpul drapelului roșu. ”Era atât de multă apă, chiar și la 80mph puteai începe să alunece pe apă.”
Ploaia bruscă a trimis mai multe mașini în afara pistei și a blocat câteva, inclusiv No. 31 Whelen Cadillac Racing V-Series.R și No. 21 GTD-class AF Corse Ferrari 296 GT3. Primele două mașini LMP2 au ieșit în afara pistei, inclusiv No. 11 TDS Racing ORECA în mâinile lui Hunter McElrea care a alunecat în anvelopele de la Virajul 1.
Un accident mai grav pentru Loris Spinelli în clasa GTD No. 78 Forte Racing Lamborghini Huracan GT3 Evo2 a pus capăt cursei pentru acea echipă.
Oprirea a adus cele două WTRAndretti Acura ARX-06 în față, No. 40 conducând No. 10, iar No. 25 BMW M Team RLL M Hybrid V8 pe locul trei. Cele două Porsche Penske Motorsports 963 s-au găsit blocate în pit lane-ul aglomerat când au intrat pentru pneuri de ploaie și au trebuit împinse înainte și înapoi pentru a ieși. Nick Tandy în No. 6 963 conducea când a început ploaia, cu No. 7 963 pe locul trei.
Drapelul roșu face probabil ca majoritatea mașinilor să nu aibă nevoie de combustibil pentru a termina cursa, dar cele care au schimbat la pneuri de ploaie înainte de drapelul roșu probabil va trebui să treacă la slicks mai devreme sau mai târziu.