Bine ați venit la Corespondența RACER
Întrebările pentru oricare dintre scriitorii RACER pot fi trimise la mailbag@racer.com. Ne bucurăm să primim comentariile și opiniile voastre, dar scrisorile care includ o întrebare au mai multe șanse să fie publicate. Întrebările primite după ora 3pm ET în fiecare luni vor apărea în săptămâna următoare.
Întrebare: Ce s-a întâmplat cu Pikes Peak International Raceway?
După recenta mea călătorie la Pikes Peak, am început să mă întreb ce s-a întâmplat cu Pikes Peak International Raceway. Care au fost circumstanțele care au dus la eliminarea sa din calendarul IndyCar/IRL și a altor serii importante de curse? Cu revenirea recentă a pistelor închise sau aproape închise, inclusiv Iowa, Milwaukee, Nashville, Gateway și zvonurile despre Chicagoland, este posibil ca PPIR să urmeze un drum similar de revenire? Ar lua IndyCar în considerare o eventuală revenire?
Steve McDaniel, Indianapolis, IN
Răspunsul lui MARSHALL PRUETT: Dacă cineva de la pistă vrea să intre în legătură și să ofere bani IndyCar pentru a-și aduce seria, sunt sigur că ar asculta. Nu este vorba dacă seria ar lua în considerare ideea; este dacă Pista X depune eforturi pentru a atrage seria la fel ca orice alt promotor.
Privind pe site-ul lor, PPIR pare să se concentreze pe evenimentele locale; Slangin’ Smoke ’24 în septembrie oferă o pistă de drift, un loc pentru donuts și un curs de gymkhana. A trecut prea mult timp de când a dispărut pentru IndyCar, dar mulțimile nu au fost niciodată mari. Ultimul lor eveniment profesionist pare să fi fost în 2013-2014.
Întrebare: Surpriză la calificările Marelui Premiu al Spaniei
Am observat la transmisiunea calificărilor Marelui Premiu al Spaniei pe ESPN2… tricoul lui Sting Ray Robb din 2023 de la Dale Coyne with Rick Ware Racing. A fost neașteptat.
Adam H. Simi Valley, CA
Răspunsul lui MP: Acum am nevoie și eu de un tricou cu fotografia tipului care purta tricoul lui Sting Ray la Marele Premiu al Spaniei. Oamenii sunt uimitori. Se pare că poartă și o șapcă McLaren. (Se declanșează teoriile conspirației conform cărora acest lucru este dovada că Sting Ray îl va înlocui pe Nolan Siegel anul viitor.)
Întrebare: Idee pentru Laguna Seca
Vizionând antrenamentele de la Laguna Seca, am început să cred că ar fi o idee grozavă să comemorăm cei patru câștigători de patru ori ai cursei de la Indy prin numirea virajului 1…
Propuneri pentru denumirea virajelor
Foyt turn, Virajul 2 Al Unser, Virajul 3 după Rick Mears și Virajul 4 Castroneves. Ce părere ai?
Dale McCan, Corrales, NM
MP: Este o idee minunată pentru Indianapolis Motor Speedway. Laguna are deja Hairpin-ul Andretti, Rahal Straight și Rainey Curve.
Întrebare: În termeni de WWF (WWE pentru cei sub 50 de ani), crezi că Zak Brown devine un personaj negativ? A absolvit recent o diplomă de la școala de resurse umane Dr. Helmet Marko?
Shawn, MD
MP: Nu, și asta pentru că el a luat acea decizie demult și îi place fiecare huiduială care îi este adresată. Dacă Paul Heyman ar avea un frate în motorsport, acela ar fi Zak Brown.
Întrebare: Urmăresc cursa de șase ore Sahlen’s Six Hour de la Watkins Glen și mă gândesc la ceva. În afară de cursele de rezistență organizate pe circuitele tradiționale și consacrate, există vreun motiv cunoscut pentru care evenimentul de la Road America nu ar putea – sau nu ar trebui – să fie unul dintre acestea, în loc de evenimentul de tip „Sprint”?
Wiscowerner
MP: Ar putea fi posibil. Dar jumătate din programul IMSA constă deja în curse de rezistență, cu cinci dintre cele 10 curse având o durată de șase ore sau mai mult. Extinderea la o a șasea cursă de acest gen ar depăși bugetele disponibile.
Întrebare: Acordul televizat al cursei Sahlen’s Six Hours at the Glen a fost excelent. Ceea ce am observat a fost că un comentator, fost pilot foarte informat și vorbitor elocvent, numea „The Esses” drept „The Climbing Esses”. Eu credeam că „The Climbing Esses” se află la VIR. Sunt destul de sigur că o soră de la școală m-ar fi corectat dacă aș fi redenumit o secțiune de pe un circuit de faimă mondială. Sau sunt eu depășit de situație și aceasta este acum o utilizare populară?
Don Velocity, Clev
Despre Regulile Limitei Pistei în Motorsport
Există numeroase circuite pe planetă care au porțiuni cu viraje în pantă, așa că de ce nu ar fi permise „esesurile în pantă” sau „esesurile ascendente” sau alte variații pe această temă pe toate acele circuite? Cu excepția cazului în care VIR le-a înregistrat ca marcă înregistrată?
Despre Regulile Limitelor de Pistă în IndyCar
Există vreun motiv pentru care nu există reguli privind limitele de pistă în IndyCar? Mi-a displăcut modul în care au condus la COTA.
Cursa de la COTA de acum cinci ani? Vorbesc în numele lor și aș putea greși complet, dar cel mai lipsit de inspirație lucru pe care-l văd în motorsport este atunci când seriile sancționate de FIA devin obsedate de impunerea limitelor de pistă.
Despre Transmiterea Cursei de IndyCar
Am urmărit cursa în întregime pe Peacock, în timpul zborului de întoarcere de la Watkins Glen, așa că am scăpat de schimbarea canalului din cauza întârzierilor provocate de ploaie în NASCAR. Dar când am auzit că Kevin Lee a menționat că va fi mutată pe CNBC, am știut că Rubrica de Corespondență va primi câteva scrisori. Am continuat să schimb canalele TV din avion și am văzut că USA difuza cursa NASCAR din anul trecut, sub denumirea de cursă de IndyCar, în timp ce așteptam să se încheie întârzierea provocată de ploaie. Atunci am știut că era rău. Și înțelegem. NASCAR este mult mai popular și mai important financiar pentru NBC, așa că loialitatea sa de top ar trebui să fie către aceasta.
Dar în loc să treacă la cursa programată de IndyCar sub soarele Californiei în timpul intervalului stabilit pentru cursa de IndyCar, s-a decis să elimine seria în favoarea difuzării unei reluări. Nu pot spune că nu se va întâmpla niciodată la FOX dacă există o întârziere din cauza ploii care se prelungește în timpul rezervat pentru IndyCar, dar acest lucru a fost doar o priveliște proastă care face ca acordul încheiat de Penske Entertainment să arate și mai bine decât era deja.