Passion for Collectible Cars
Există o facțiune de colecționari care adoră aspectul mașinilor cu patru uși în cadrul hobby-ului lor. Desigur, mașinile cu patru uși pot părea mai puțin atrăgătoare pentru unii, dar nu aș fi împotrivă să am, să zicem, o Pontiac Bonneville din 1965 cu patru uși și un motor 421 HO. Cu toate acestea, acest lucru nu este ceea ce alimentează cu adevărat pasiunea pentru acest hobby.
Selection of AutoHunter Picks
Nu ar trebui să surprindă pe nimeni faptul că toate selecțiile de mai jos de pe AutoHunter sunt mașini cu două uși. Acestea variază de la muscle car-uri clasice la cabriolet-uri GT moderne pentru persoanele în vârstă, cu un model legendă din anii ’80 și o mașină pony din anii ’70 incluse. În special în ceea ce privește ultimele menționate, există o bună posibilitate ca cei pasionați de mașinile cu mai multe uși să găsească ceva accesibil și sportiv.
1987 Buick GNX: O bijuterie rară
Când au fost lansate, dealerul local Gambacorta Buick avea unul. Modelul GNX a fost limitat la doar 547 de unități, așa că mulți dealeri au majorat prețurile – ceva obișnuit acum, dar neobișnuit atunci. Cererea pentru aceste Buick-uri speciale pe piața secundară a fost întotdeauna inelastică, însă niciodată nu aș fi putut să prevăd nivelul prețurilor pe care le-au atins. Cu toate acestea, mulți dintre ele au fost păstrate în condiții perfecte.
Acest model 1987 Buick GNX nu face excepție, având doar 9,280 mile pe contor. Ca toate celelalte, acest super-Grand National este echipat cu un motor turbo V6 de 276 cai putere, cuplat la o transmisie automatică cu patru trepte 200R4. Cu toate elementele incluse în vânzarea acestui vehicul, precum jacheta GNX, dosarul special, premiul de la GS Nationals și alte suveniruri, știi că această mașină a fost deținută de entuziaști – iar tu vei fi următorul.
1961 Chevrolet Bel Air
Înainte de GTO, existau mașini precum aceasta. Opțiunile de performanță erau disponibile, cu motoare de 348 de cai putere, având versiuni speciale de 305, 340 și 350 de cai putere. Ultimele două erau același motor, cu excepția carburatiei cu patru barele față de carburatia triplă cu două barele, deși introducerea motorului 409 în mijlocul anului a adus Chevrolet în ceea ce ar putea fi considerat era modernă a performanței din anii ’60.
Cele mai frumoase mașini clasice din istorie
În lumea mașinilor clasice se regăsesc adevărate bijuterii care încântă privirea și sufletul pasionaților. Un exemplu de excepție este Chevrolet Bel Air din 1961, inițial echipat cu un motor 348 și o transmisie manuală în patru trepte. Acest model a devenit rapid un simbol al mașinilor muscle car din acea perioadă. Cunoscut sub numele de „Bubbletops”, modelele Chevrolet din acea perioadă sunt considerate printre cele mai frumoase creații ale postbelicului. Cu o modificare ulterioară ce a constat în montarea unui motor 409 și a unor evacuări speciale, acest Bel Air devine un adevărat hot rod vintage, cu un aspect uimitor care îți va întări mușchii brațelor de fiecare dată când vei conduce această bijuterie.
Un alt model de colecție: AMC Javelin din 1971
În lumea mașinilor clasice, un alt model care atrage atenția este AMC Javelin din 1971. Cu un design distinctiv și o prezență impunătoare, acest muscle car american este o adevărată comoară pentru colecționari. Cu linii fluide și o siluetă elegantă, AMC Javelin impresionează încă de la prima vedere. Detaliile clasice se îmbină perfect cu tehnologia modernă, creând o experiență de condus de neuitat pentru pasionații de mașini clasice.
1971 AMC Javelin SST – O bijuterie subapreciată
De ce produsele American Motors ocupă locul secund după cei trei mari producători auto? S-ar putea să fie din cauza stigmei asociate cu Rambler? Nu se poate nega faptul că Javelin a fost un competitor de succes pentru Mustang, dar numărul de entuziaști pentru Javelin este mai mic decât în cazul altor muscle car-uri. Redesign-ul din 1971 poate părea controversat în ochii contemporanilor (lucru împărtășit și de Mustang-ul acelui an), dar a reprezentat o actualizare reușită a iterației din perioada 1968-1970.
Frumusețea din spate a lui 1971 AMC Javelin SST
În ciuda faptului că nu a beneficiat de aceeași popularitate ca alte muscle car-uri din acea perioadă, Javelin SST a reușit să își găsească un loc special în inimile pasionaților de mașini. Designul său distinctiv și performanțele solide au făcut din acest model o piesă de colecție căutată de cunoscători. Cu un exterior elegant și un interior bine întreținut, Javelin SST este o alegere excelentă pentru cei care apreciază mașinile clasice.
1971 AMC Javelin SST – O bijuterie clasică americană
Această bijuterie din 1971, AMC Javelin SST, echipată cu un motor de 304 de cai putere, este varianta mai elegantă dintre cele două Javelin disponibile în acel an, astfel că dispune de dotări interioare și accesorii mai bune. Se pot observa câteva elemente AMX precum grila, spoilerul din spate și dunga în formă de T, dar este cu adevărat o mașină sportivă clasică, cu scaune bucket, consolă cu schimbător în formă de potcoavă, jante cu opt sloturi și tabloul de instrumente cu aspect de motorizare care te învăluie. Cu siguranță cineva va fi foarte fericit cu această achiziție.
1962 Chevrolet Corvette – Eleganță și viteză
1962 Chevrolet Corvette
Jennifer Mu…
Corvette-ul din 1962: O Bijuterie în Istoria Corvette-urilor
Mama lui Andy obișnuia să o ia de la școală cu un Corvette roșu strălucitor din 1962. Îmi plăcea să o întreb mereu: „Are injecție de combustibil?” și ea nu avea nicio idee. Asta era în regulă, pentru că nici eu nu știam că modelele Fuelie aveau embleme pe ambele părți pentru a indica tipul de motor. Anul 1962 a fost primul an pentru motorul de 327 de cai putere și ultimul an pentru modelul C1, așa că are un loc special în istoria Corvette-urilor.
Specificații și Caracteristici
Acest Corvette din 1962 de culoare neagră, cunoscut și sub numele de „Tuxedo Black”, este echipat cu un motor de 327 de cai putere, care reprezenta un upgrade față de varianta standard. Acesta este cuplat la o transmisie manuală cu patru trepte, cea mai bună opțiune din cele trei disponibile. Cu interiorul roșu, hardtop-ul opțional și premiile obținute la expoziții de calitate (nu doar la evenimente locale), acest Corvette reprezintă o alegere excelentă pentru iubitorii de mașini sport americane.