Mașina El Camino a fost promovată
ca fiind „Mai inteligentă la exterior, mai plăcută la interior, mai puternică în față și totuși o plăcere de lucru.” Mașina a fost lăudată pentru aspectul, confortul și performanța unui autoturism, împreună cu forța de a trage sau remorca la cerere.
Mașina zilei
este un Chevrolet El Camino din 1966 listat la vânzare pe ClassicCars.com de un vânzător privat din Oak Harbor, Ohio. Acest El Camino, conform informațiilor, provine din Texas și este lipsit de rugină. Atractivitatea este puternică datorită unui strat de vopsea roșie vibrantă și un set de jante Rally cu anvelope cu litere albe. Vânzătorul spune: „Îl reparăm pentru a-l păstra, dar am descoperit că stând atât de jos îmi dăunează spatele, așa că pierderea mea este câștigul tău.”
Istoria El Camino
Este greu de crezut, dar El Camino are o istorie de 65 de ani, începând din 1959. A fost lansat ca „utilitar coupe” pe platforma General Motors B-body în acel an, dar substructura s-a schimbat în A-body în 1964 când El Camino a evoluat în a doua sa generație. Principala atracție a fost patul de marfă de șase picioare, evaluat la o capacitate de încărcare de 1.000 de puncte. Sub încărcături mai grele, suspensia cu bobine pe patru roți a lucrat cu șocuri de nivelare a încărcăturii pentru a menține lucrurile compuse și sub control.
Combinațiile de putere
Chevrolet numea combinațiile sale de motor/transmisie „echipe de putere”, iar varietatea de echipe de putere era uluitoare. De fapt, existau 23 de moduri în care puteai opționa lucrurile (pe listă erau două șase cilindri și cinci V8-uri, în plus câteva oferte diferite de transmisie).
Mașina prezentată
În loc de una dintre echipele de putere de fabrică, mașina prezentată astăzi este propulsată de un bloc mic remanufacturat de 350cid care are încă balanța unei garanții de cinci ani. În ultimii doi ani, mașina a primit, conform informațiilor, o listă lungă de actualizări mecanice. Printre acestea se numără un radiator cu ventilatoare electrice, unitatea de trimitere a combustibilului, un carburator Edelbrock și componente de înlocuire pentru alternator, pompă de combustibil, pompă de apă, cablaj electric și comutator de aprindere. Suspensia are aer în spate și șocuri Monroe în față, iar sistemul de frânare a fost actualizat la discuri de frânare cu patru roți.
Concluzie
„Tot ce lipsește acum ești tu la volan,” a fost reclama Chevrolet din 1966. Aceeași afirma