Ma atrag cu adevărat
aceste vehicule JDM care au apărut pe AutoHunter. Poate că în prezent nu am nevoie de un camion cu volan pe dreapta, dar orice lucru diferit față de obișnuit adaugă varietate în lumea mașinilor de colecție, și întotdeauna există un loc pentru fiecare persoană, nu-i așa?
Selecțiile AutoHunter
de mai jos includ o furgonetă JDM funky cu tracțiune integrală, precum și clasice de la Pontiac, Oldsmobile și Porsche. Aveți utilitate, stil, putere și gran turismo din care să alegeți, toate din decenii diferite. Care vă atrage?
1992 Mazda Bongo 4WD
Cum să nu vrei să deții un vehicul numit Bongo? Numele vine de la un tip de antilopă, aceste mini furgonete au fost vândute și sub numele de Ford Econovan și Spectron, deși nu în SUA, deoarece Mazda a adus MPV-ul pe malurile noastre în schimb. Desigur, multe configurații de camion au fost folosite pe această platformă, dar există ceva încântător într-o mică furgonetă cu cabina deasupra atunci când faci o plimbare la magazinul de băuturi alcoolice.
Această Mazda Bongo din 1992 este o versiune 4WD care este propulsată de un motor diesel în linie de 2,2 litri, susținut de o cutie manuală cu cinci trepte și o cutie de transfer cu două trepte. Aerul condiționat este o opțiune binevenită, la fel ca cele două uși glisante. Trei persoane pot sta pe bancheta din spate, iar în spate este destul spațiu pentru bagaje. Furgoneta perfectă pentru aeroport pentru Uber?
1956 Pontiac Safari
Toată lumea cunoaște Nomadul, așa că de ce Safari-ul este lăsat în urmă? Este pentru că stilul Chevrolet era atât de puternic și cel al Pontiac-ului era doar ok? Orice ar fi cazul, Safari-ul exemplifică tot ce a fost minunat în privința stilului General Motors din anii 1950.
Mașini clasice: Două modele de colecție
Fanii mașinilor clasice și puriștii au fost mereu încântați de această mașină cu două uși și acoperiș dur de tip break de-a lungul anilor.
Această mașină gri și crem din 1956 Pontiac Safari tinde mai mult spre partea de hot rod, deoarece are un motor carburatorizat de 350 small-block susținut de o transmisie automată cu patru trepte 700R4. Schema de vopsire este completată de un interior modern din piele și material textil, care include și geamuri electrice, scaune electrice, consolă centrală personalizată și chiar un frigider încorporat în compartimentul pentru roata de rezervă.
1972 Oldsmobile Cutlass Supreme
Înainte să-mi iau permisul, nu era neobișnuit ca un copil să ia un Cutlass Supreme (probabil de la proprietarul original), să ridice partea din spate, să-l modifice cu țevi de eșapament și jante Cragar, să adauge câteva caracteristici 4-4-2 și să creadă că e cel mai tare. Când semaforul devenea verde, șoferul adolescent ar arde cauciucul și ar pleca în trombă. Mi se părea palpitant, dar adulții din jur probabil credeau că copilul era drogat și avea nevoie de poliție pentru a face dreptate.
Această mașină din 1972 Oldsmobile Cutlass Supreme pare să fi venit din anii ’80, deși nu-mi amintesc ca cineva din acea perioadă să fi aplicat dungi W-Machine pe ea.
Mașina perfectă pentru pasionații de mașini clasice
Capota W25 este o adăugare excelentă, iar motorul 350 este acum cu injecție de combustibil pentru a oferi blocului mic spumă pe care nu a avut-o niciodată nou. Alte caracteristici includ bara din spate 4-4-2, consola, aer condiționat, radio AM/FM, oglinzi de curse (cu telecomandă pe partea șoferului) și acel volan impresionant Custom Sport.
O bijuterie din 1987: Porsche 928 S4
Tatăl meu a avut unul dintre acestea acum mulți ani, așa că am o afecțiune pentru ele, chiar dacă unii nu le consideră un Porsche „adevărat”. Anul 1987 a fost primul an pentru modelul S4 reîmprospătat, care arată încă bine și astăzi. Tatăl meu susține că acesta este cel mai confortabil automobil pe care l-a condus vreodată, deși înălțimea sa face ca intrarea și ieșirea să fie destul de dificile pentru unii.
Un interior luxos și confortabil
Privind interiorul de culoare vin a acestui Porsche 928 S4 din 1987, îți poți imagina că tatăl meu avea dreptate – arată la fel de confortabil cum susține el. Printre caracteristicile sale se numără un acoperiș panoramic, jante din aluminiu forjat, stereo Alpine, geamuri și uși electrice, controlul de croazieră, aer condiționat, printre altele. În afară de GPS, acest 928 S4 ar putea fi mașina ta de zi cu zi, deoarece are tot ce ai nevoie pentru condusul modern, inclusiv un V8 puternic.