Mașina clasică personalizată: Chevrolet Nova 1969
Prezentată pe platforma de licitații online AutoHunter, condusă de ClassicCars.com, este acest Chevrolet Nova 1969 construit personalizat. Este propulsat de un motor LS1 V8 de 5,7 litri cu injecție de combustibil, susținut de o transmisie automată TH350 de la Hughes Performance. Printre caracteristicile sale se numără un capotă cu inducție cowl, suspensii față și spate Chris Alston, frâne cu disc Wilwood pe patru roți, sistem de control al climei Vintage Air și multe altele. Terminat într-o nuanță metalică de burgundă peste un interior din vinil negru, acest Bow Tie vine de la vânzător cu un titlu clar.
Designul exterior
Anul 1969 a fost primul an în care numele Chevy II nu a apărut pe compactul Chevrolet. Flancurile acestui Nova prezintă o nuanță metalică de burgundă adâncă, completată de ornamente cromate la geamuri. Caracteristicile includ o capotă de inducție aftermarket și oglinzi laterale duble.
Jante și anvelope
Un set de jante din aluminiu polizat US Mags Rambler U111 este înfășurat în radiale BFGoodrich g-Force Comp-2 A/S, 225/45ZR18 în față și 285/35ZR20 în spate.
Interiorul
Interiorul este spațios și confortabil, oferind o experiență de conducere plăcută și relaxantă. Detaliile din interior sunt bine gândite și completează aspectul exterior al mașinii.
Interiorul personalizat al Chevrolet Nova din 1969
Cabina personalizată prezintă tapițerie din vinil negru, inclusiv scaune față și consolă centrală cu schimbător automat Lokar. Alte caracteristici includ coloană de direcție reglabilă cu volan Billet Specialties, sistem de control al climei Vintage Air și stereo digital Kenwood AM/FM.
Instrumentația Chevrolet Nova din 1969
Instrumentația constă în indicatoare Autometer Pro-Comp care includ un vitezometru de 160 mph, un turometru de 10.000 rpm și afișaje pentru nivelul de combustibil, presiunea uleiului, temperatura apei și tensiunea. Odometrul arată în prezent 225 de mile, deși kilometrajul real este necunoscut.
Motorul Chevrolet Nova din 1969
Acest Nova este propulsat de un motor LS1 de 5,7 litri. Componentele motorului includ un sistem de injectie de combustibil FiTech, capace de bobine negre din aluminiu finisat, sistem de transmisie cu curea serpentină pentru accesorii de motor, balamale de capotă din aluminiu billet și radiator din aluminiu cu panou de montare cromat. Notați firewall-ul și aripile interioare vopsite în culoarea caroseriei! Transmisia este un automat cu trei trepte Hughes Performance TH3500 cu convertizor de cuplu TCI și plăcuță flexibilă.
Şasiul şi suspensia Chevrolet Nova din 1969
Şasiul este format din suspensii independente Chris Alston’s Chassisworks Pro Touring (faţă) şi G-link coil-over (spate), axe Moser Engineering, punte spate solidă Ford de nouă inci, diferenţial Tru-Trac Locker cu angrenaj de 3,73, arbore de transmisie Phoenix, discuri de frână mari Wilwood Aero6 Big Brake cu discuri spate Forged Dynapro cu profil redus şi sistem de evacuare dublu.
Partea din spate a Chevrolet Nova din 1969
rnrn
Licitația pentru acest Chevrolet Nova din 1969, echipat cu LS1, se încheie luni, 24 iunie 2024, la ora 12:00 p.m. (PDT).
Un Chevrolet Nova din 1969, echipat cu LS1, este disponibil la licitație până luni, 24 iunie 2024, la ora 12:00 p.m. (PDT).
Pentru mai multe informații și galerie foto, vizitați listarea AutoHunter.