Victorie de la un capăt la celălalt pentru Evagoras Papasavvas la Grand Prix-ul Tatuus din Mid-Ohio
Șoferul local Evagoras Papasavvas a reușit să își depășească dezamăgirea de vineri și s-a impus categoric pentru Jay Howard Driver Development în a doua manșă a triplului eveniment Grand Prix al Tatuus din Mid-Ohio de sâmbătă după-amiază. Pornind din pole position pentru a doua zi consecutiv, Papasavvas, din Loveland, Ohio, și-a repetat succesul de acum un an. De asemenea, el a urcat pe locul doi în clasamentul USF2000 Presented by Continental Tire cu prima sa victorie din acest sezon.
Performanțe remarcabile pentru echipa Jay Howard Driver Development
Colegul său de echipă, Michael Costello, din Naples, Florida, și-a menținut forma excelentă recentă obținând a doua poziție de runner-up în ultimele trei curse, în timp ce Elliot Cox, din Indianapolis, Indiana, a reușit și el să obțină un loc pe podium pentru a doua oară în acest sezon, terminând pe locul trei cu Tatuus USF-22 livery Sarah Fisher Hartman Racing Development.
Papasavvas a fost omul în formă tot weekend-ul. După ce a obținut primul său premiu Continental Tire Pole Award din acest sezon ieri, el a reușit să pornească din nou în fruntea grilei, datorită faptului că cel mai rapid tur al său în sesiunea de calificări solitară de vineri a fost mai rapid decât al tuturor rivalilor săi.
Vremea a suferit o schimbare drastică față de ziua de vineri, cu o pistă periculos de udă înlocuită de condiții perfecte de vară. Și, după ce a făcut o greșeală în primul tur vineri după-amiază, astăzi nu a fost nicio ezitare pentru Papasavvas, care a reușit să păstreze avantajul său încă de la început.
Un alt pilot de pe prima linie, Quinn Armstrong (DEForce Racing), din Newcastle, Australia, a fost, din nefericire, retrogradat în clasament în primul tur, în timp ce Costello s-a poziționat în spatele lui Papasavvas și un alt pilot din statul său, Thomas Schrage, din Bethel, Ohio, a urcat pe locul trei pentru VRD Racing.
Schrage, fost campion FRP F1600 și câștigător al bursei Team USA Scholarship, pare să fi avut mai multă nefericire decât media de când și-a făcut debutul în USF2000 la Mid-Ohio anul trecut. Din păcate, norocul său nu a fost mai bun sâmbătă după-amiază, când capacul amortizorului mașinii sale a zburat în aer în al treilea tur… și, incredibil,…
Rezultate impresionante în cursa de weekend
În timpul cursei de weekend, o piesă aerodinamică s-a fixat ferm împotriva aripii din spate a mașinii lui Schrage, lipsindu-l de forța de apăsare. Cu toate acestea, Schrage a luptat curajos pentru câteva tururi înainte de a renunța la lupta inegală și a se îndrepta către pit lane. După ce piesa defectuoasă a fost înlocuită, Schrage s-a întors în spatele pelotonului și a reușit să realizeze o serie de tururi rapide ale cursei, ceea ce, împreună cu condițiile meteorologice îmbunătățite de sâmbătă, au fost suficiente pentru a se asigura că va începe cursa de duminică de la pole position. Totuși, norocul nu l-a părăsit pe Schrage complet, deoarece s-a îndreptat din nou către boxe cu doar câteva tururi rămase după ce stingătorul de incendiu al mașinii s-a descărcat misterios.
La finalul unei scurte perioade de precauție pe tot circuitul, cu patru tururi rămase, Papasavvas s-a desprins de Costello pentru a-și asigura o victorie bine meritată, în timp ce Costello a reușit să respingă un atac puternic din partea lui Cox pentru a-și menține locul secund.
În spate, câștigătorul de vineri, Max Taylor (VRD Racing), din Hoboken, N.J., a realizat o încărcare impresionantă în ultimele tururi, făcând trei depășiri pentru a obține locul patru în fața liderului campionatului Max Garcia (Pabst Racing), din Coconut Grove, Fla., Joey Brienza (Exclusive Autosport), din Golden, Colo., și brazilianul Nicolas Giaffone (DEForce Racing).
„Cursa a fost incredibilă,” a spus Papasavvas. „De la început, am avut colegul meu de echipă în spatele meu și am avut un plan înainte de startul cursei de a rămâne în față întreaga cursă și să ne concentrăm doar pe noi înșine. Am executat și asta am făcut. Am rămas în frunte întreaga cursă și am lovit punctele cheie. Mașina a fost foarte rapidă și s-a simțit grozav și trebuie să mulțumesc echipei pentru asta. Este incredibil ceea ce am realizat și am câștigat într-un mod grozav pentru echipă cu un unu-doi. Am avut o perioadă de precauție care a adunat din nou toată lumea împreună, dar am rămas pe linia mea. A fost minunat.”
Efortul lui Taylor de la locul nouă pe grilă i-a asigurat primul premiu Tilton Hard Charger al sezonului.
Premiul PFC a fost acordat lui Jay Howard ca proprietar al echipei câștigătoare.
Ultima zi a weekend-ului
Weekend-ul se va încheia cu o a treia cursă mâine la ora 9:15 dimineața, imediat înainte de sesiunea de încălzire a NTT INDYCAR SERIES.
Rezultate
Mai multe informații despre rezultatele weekend-ului vor fi disponibile în curând.