JOSHUA TREE, California – O privire subiectivă asupra Ineos Grenadier Quartermaster 2025
Este un camion adorabil din punct de vedere subiectiv. Este plin de caracter, de la rândul de comutatoare de tip cockpit de pe bord și consola de tavan până la numele în sine. Știi că ai ceva interesant atunci când răspunsul la întrebarea „Ce mașină este aceea?” se întinde pe 10 silabe. Pentru cei care își doresc un vehicul off-road și mai simplu și mai analog decât Wrangler-urile, Land Cruiser-urile și G Wagen-urile din lumea aceasta, el își flutură cu mândrie steagul vechiului școlar, având punți față și spate, direcție cu bilă recirculantă, gamă mare și mică selectată cu o manetă robustă și diferite diferențiale blocate. Dacă vezi nisip în față și simți nevoia să rotești un disc către un icon cu un mic cactus pe el pentru a trece, atunci Quartermaster nu este camionul tău.
Aspectul obiectiv al Ineos Grenadier Quartermaster
În mod obiectiv, însă, Quartermaster probabil nu va fi camionul tău din multe alte motive. Prețul este cel mai important. Începe de la 86.900 de dolari, sau cu 15.400 de dolari mai mult decât SUV-ul Grenadier sau „Station Wagon” așa cum îl numește Ineos, inevitabil, pentru confuzia fiecărui american. Poți citi mai multe despre acea versiune în recenzia noastră a primei plimbări cu Grenadier. Motivul pentru prima premium a lui Quartermaster nu are legătură cu șasiul și ampatamentul care este cu un picior mai lung, nici cu platforma de 61,5 inci care se întinde pentru a se potrivi. Nu, vina o poartă Germania de Vest, Lyndon B. Johnson și puii de găină.
Impozitul pe puii de găină și impactul asupra Ineos Grenadier Quartermaster
Înapoi în anii 1960, administrația Johnson a răspuns tarifelor franceze și germane impuse pe o varietate de produse americane, cel mai notabil puii de găină, cu un impozit de import de 25%. În același timp, United Auto Workers dorea să limiteze importul de microbuze și pickup-uri Volkswagen fabricate în Germania de Vest și a negociat eficient cu administrația Johnson pentru a aplica impozitul pe puii de găină la astfel de vehicule comerciale în schimbul de a nu declanșa greve. Industria auto a continuat să facă lobby pentru aplicarea sa mult timp după ce tarifele pe puii de găină au fost ridicate pentru alte produse, făcând astfel mult mai dificilă importarea camioanelor mici de către companiile japoneze, în special în anii 1980.
Concluzii
Companiile au ocolit impozitul în diferite moduri de-a lungul anilor, dar Ineos nu simte nevoia să o facă pentru Quartermaster, care este construit în Hambach, Franța, într-o veche fabrică Smart. Rezultatul este un pickup care nu este doar mult mai scump decât fratele său SUV aproape identic, dar care poate depăși cu ușurință 100.000 de dolari cu o selecție rezonabilă de opțiuni. Nu se simte că ar trebui să fie așa. În mod evident, nu există alt pickup de dimensiunea și sursa de putere (benzină versus electric) în acea gamă de preț, niciun alt off-roader de acel preț nu oferă o platformă de încărcare. Cu toate acestea, este o pilulă greu de înghițit.
De ce să folosim direcția veche?
Am făcut și puțin off-road. Am fost mereu instruit să nu-mi învârt degetele în jurul volanului atunci când conduc pe teren accidentat, deoarece o lovitură bruscă ar putea să le rupă. Acest lucru ține de mecanismul cu cremalieră și pinion. Este mult mai puțin probabil să se întâmple acest lucru cu mecanismul cu bilă recirculantă, iar de fapt, sesiunile noastre de rock-crawling au fost ușoare din punct de vedere al direcției.
Probleme cu accelerația
Accelerarea putea fi dificil de controlat în astfel de situații. Nu există o reacție imediată la apăsarea inițială a pedalei de accelerație și întârzierea în răspuns a creat o anumită anxietate că aș putea accelera prea tare și să lansez Quartermaster-ul într-o stâncă. Nu s-a întâmplat, dar o senzație mai fină a pedalei sau o schimbare în aplicarea accelerației ar fi fost apreciate.
Motor și transmisie
Probabil că acest lucru este legat de faptul că Quartermaster își împărtășește grupul motopropulsor cu mașini care sunt aproape opusul unui pickup cu șasiu pe cadru, cu punte spate. Motorul turbo de 3.0 litri este de la BMW (chiar așa scrie pe capotă) și transmisia cu opt trepte este de la ZF, ambele fiind prezente în nenumărate BMW-uri. Puterea este de 281 cai putere și cuplul de 331 lb-ft, iar deși timpul de la 0 la 60 mph este estimat la 8.8 secunde, cu siguranță nu se simte atât de lent pe cât mă așteptam. Pe drumul deschis, accelerează rapid cu un cuplu mare la turații reduse. De asemenea, netezimea și sunetul pe care le-ai aștepta de la Bavarian Motor Works sunt prezente. Cu toate acestea, transmisia ZF schimbă prea repede treptele în timpul condusului în pantă. În încercarea de a compensa, am mutat instinctiv levierul de transmisie de la BMW în stânga pentru a selecta modul Sport promis de marcajul M/S, dar am descoperit că nu există S. Doar M.
Detalii despre cabină și încărcare
Mai bine decât nimic, presupun, dar este un amestec curios de piese pentru o cabină care în rest este surprinzător de personalizată. Toate celelalte butoane, comutatoare, manete etc. sunt piese Ineos. Comutatoarele în special sunt super-cool, deoarece este greu să nu pornești mașina (prin intermediul unei chei de tip briceag, BTW) și să declanșezi imediat două sau trei comutatoare auxiliare neconectate în tavan doar pentru a te simți ca un astronaut. Poate nu sunt Buzz Aldrin, dar mă comport ca unul pe drumul spre magazin.
În ceea ce privește călătoriile, capacitatea de încărcare a patului Quartermaster este de 1.889 de kilograme, ceea ce înseamnă aproximativ 500 de kilograme mai mult decât un Jeep Gladiator Rubicon, care este evident cel mai apropiat lucru ca concept de Quartermaster (deși Jeep-ul are un cadru diferit față de fratele său SUV). Patul lung de 61.5 inch este cu un inch mai lung decât al unui Gladiator, precum și cu 6.9 inch mai lat la punctul cel mai mare (63.7 inch). Desigur, Gladiatorul nu are roata de rezervă care îți ocupă spațiul în pat, lucru pe care Ineos îl are. Este inteligent îngropată într-o adâncitură pe fiecare parte a patului (ai putea pune două roți de rezervă acolo dacă dorești), dar ocupă totuși spațiu. Hayonul nu este nici amortizat, o caracteristică comună la camioane în zilele noastre, ceea ce înseamnă că se închide pur și simplu fără delicatețe.
Cum ar fi Grenadier-ul obișnuit, există mânere de prindere/puncte de ancorare deasupra ușilor din spate, puncte de ancorare mobile unice pe uși și ferestre „safari” disponibile deasupra scaunelor din față. Există numeroase opțiuni de personalizare, inclusiv un cadru de scară vopsit în contrast (a fost un Quartermaster vopsit în albastru Britannia cu un cadru roșu Halo și un acoperiș alb scoțian care a fost deosebit de cool) și numeroase accesorii precum un troliu frontal integrat și un troliu posterior detașabil. Ar trebui să fie distractiv un joc de forțe.
Experiența de călătorie cu Ineos Grenadier Quartermaster
Interiorul cabinei din fața scaunelor din față este comun între SUV și Quartermaster, deși spatele scaunului din spate al camionului este semnificativ mai vertical și pare că pasagerii se vor plictisi rapid de a călători așezați drept. Spațiul pentru picioare este incert, mai ales dacă cei din față profită la maxim de cursa scaunului apreciat vast. Dacă o fac, sperăm că vă place să stați cu picioarele încrucișate. În plus, utilizarea spătarului pliabil al scaunului din spate pentru depozitare necesită să împingeți mai întâi înainte baza scaunului din spate, ceea ce împinge la rândul său scaunul șoferului mult în față. Oricum, nu este ideal.
Alte aspecte neplăcute includ ușile dublu etanșe care practic niciodată nu se închid din prima, decât dacă nu vă obișnuiți să le trânteșteți. Odată ce sunteți înăuntru, există instrumente de stil Tesla integrate în ecranul tactil central, cu un panou în fața șoferului dedicat exclusiv semnalelor de viraj și diferitelor lumini de avertizare care devin nebune când activați modul Off-Road. Ecranul tactil în sine, care este o interfață de utilizator unică echipată cu Apple CarPlay wireless și Android Auto, se estompează pe tot parcursul zilei în soarele intens al deșertului. Deși plasarea sa are sens pentru o companie britanică care încearcă să minimizeze costurile prin faptul că nu creează două designuri diferite de consolă centrală pentru piețele cu volan pe stânga și pe dreapta, există cu siguranță un dezavantaj.
În cele din urmă, având în vedere prețul ridicat al taxei de import pentru Quartermaster, scaunul din spate compromis și vânzările slabe ale Gladiatorului în comparație cu Wrangler, pare probabil ca Grenadier „Station Wagon” să găsească mult mai mulți cumpărători. Are la fel de mult farmec (și ar trebui să adaug că arată mai bine în spate), împreună cu avantajele și dezavantajele conceptului intenționat și retro al Ineos. În orice caz, dacă aveți bani, aveți spațiu suplimentar în garaj și sunteți deja obișnuit să plătiți mai multe taxe decât credeți că ar trebui, de ce să nu? Tipul cu Bronco Badlands de pe stradă va fi atât de gelos.