Rezultatele de la Radical Cup la WeatherTech Raceway Laguna Seca
Primele două curse Radical Cup de la WeatherTech Raceway Laguna Seca au avut aceiași câștigători de clasă. Pilotul EVR Motorsports, Evan Slater, a obținut prima sa victorie în serie, înainte de a-și consolida performanța pentru a face două din două în clasa Pro 1500. Jon Field a făcut, de asemenea, dubla în clasa Platinum, la fel ca și Chris McMurry în clasa Pro 1500, într-o zi în care competiția a fost acerbă pe tot parcursul câmpului, iar Spencer Schmidt și-a obținut primul podium profesionist.
Platinum
Pornind de pe poziția pole position, Clint Field a condus câmpul de 30 de mașini Radical Cup la virajul unu, dar Jon Field a fost primul la steagul cu dungi. Obținând încă o victorie în 2024, Jon Field continuă să reducă avantajul de puncte al fiului său. Clint Field a reușit să-și ducă performanța de pe pole position pe treapta a doua a podiumului, alături de Louis Schriber pe locul trei, care a câștigat și premiul Sunoco Hard Charger al cursei. Pilotul EVR Motorsports, Gregg Gorski, l-a împins pe Schriber până la final, terminând la doar 0,381 secunde în spatele podiumului, dar înaintea lui Chip Romer pe locul cinci.
A fost din nou spectacolul Field în a doua cursă, deoarece primele două poziții din prima cursă au rămas neschimbate, cu Jon Field conducându-l pe Clint Field la steagul cu dungi. Cu toate acestea, doar după provocări puternice din partea unor piloți precum Chip Romer și Louis Schriber, a fost Gregg Gorski care de data aceasta a obținut ultima treaptă a podiumului. Louis Schriber a trebuit să se mulțumească cu locul patru, în timp ce Wayne Williams a completat top-cinci în cele 27 de tururi ale cursei.
Pro 1500
Dorind să-și găsească drumul către vârful podiumului, Jordan Missig a condus piloții Pro 1500 în primul tur al cursei unu. Cu toate acestea, Evan Slater și-a câștigat prima victorie în carieră în Radical Cup și pentru EVR Motorsports, ocupând primul loc în clasa Pro 1500. Câștigătorul cursei din 2024, Nicholas d’Orlando, s-a întors pe podium cu un efort care l-a plasat pe locul doi, în timp ce o altercație în trafic a dus la retrogradarea lui Missig, liderul primei părți a cursei, pe locul trei. Cu Chip Romer obținând un loc în top-cinci în clasa Platinum, fiul său, Matt Romer, a făcut același lucru în clasa Pro 1500, terminând pe locul patru, chiar înaintea lui Spencer Schmidt.
Cursa a doua a adus o altă performanță solidă din partea lui Jordan Missig, dar din nou norocul nu i-a surâs. În timp ce conducea cursa, pilotul echipei Graham Rahal Performance a suferit o puncție, care l-a scos din luptă. Colegul său de echipă, Nick d’Orlando, a avut și el parte de ghinion. El părea, de asemenea, puternic pentru victorie, înainte de a cădea înapoi în clasament, dar într-o recuperare uimitoare s-a întors pe locul cinci pentru a profita de nefericirea lui Missig și a-și recâștiga conducerea în clasamentul Pro 1500.
Cu toate acestea, eroul a fost din nou Evan Slater. A arătat, de asemenea, un ritm puternic, amestecându-se cu piloții clasei Platinum pe parcursul drumului către a doua sa victorie din weekend. Matt Romer a avut cel mai bun rezultat al sezonului cu locul doi, în timp ce Spencer Schmidt, fiul lui Sam Schmidt de la McLaren SP, și-a obținut primul podium profesionist cu locul trei. Jack Yang de la Group-A a terminat pe locul patru.
Pro 1340
Câștigătorul multiplu Chris McMurry s-a întors într-o poziție familiară, conducând câmpul Pro 1340 la startul cursei în căutarea unei alte victorii… și a câștigat. Obținând victoria în clasa Pro 1340, McMurry i-a depășit pe ceilalți piloți din clasă, lăsându-i pe ceilalți să lupte pentru locul doi.
În spatele lui McMurry, Blake McGovern a terminat pe locul doi, în timp ce pilotul GRP, Suellio Almedia, a câștigat cinci poziții pentru a ocupa ultima treaptă a podiumului într-o recuperare puternică după o problemă mecanică care l-a împiedicat să concureze în niciun tur în antrenamente sau calificări. Benjamin Blander de la RYNO Racing cu Team Stradale a terminat pe locul patru, în timp ce Evan Wolf a completat top-cinci după un incident cu 15 minute rămase în cursă. Mike Anzaldi a fost lovit din spate la startul ultimului tur, ceea ce l-a determinat să se rotească și să cadă pe locul șase, în timp ce mai mulți alți piloți au trebuit să ia măsuri evazive pentru a-l evita.
La fel ca în cazul claselor Platinum și Pro 1500, câștigătorul cursei Pro 1340 a obținut două victorii din două curse, cu McMurry adăugând victoria cursei a doua la palmaresul său. Locurile doi și trei de pe podium au rămas neschimbate de la cursele unu la două, în timp ce Blake McGovern a respins presiunea lui Suellio Almeida. Arul Venkatesh, Sunoco Hard Charger al cursei a doua, a terminat pe locul patru, iar Mike Anzaldi și-a încheiat sâmbăta cu locul cinci.
Radical Cup North America se va întoarce pe pistă astăzi pentru o ultimă cursă roată la roată. Cursa trei va avea loc la 10:45 PDT și o puteți urmări în direct pe pagina de YouTube a Radical Motorsport. Urmați paginile de social media ale Radical Cup North America pentru știri, informații, fotografii și rezultate de la evenimentul de weekend.
Evenimentele Radical Cup North America sunt deschise piloților Radical locali și regionali de toate vârstele cu mașini eligibile pentru a participa. Mai multe informații, inclusiv linkuri pentru înregistrarea la evenimente și obținerea licențelor, pot fi găsite pe www.radicalmotorsport.com. Rămâneți conectați la paginile de social media ale Radical Cup pentru cele mai recente știri și actualizări despre serie.